Zwroty i reklamacje

ZWROT PRODUKTÓW

 

Produkt nie spełnia Twoich oczekiwań? Możesz go bez problemu zwrócić w ciągu 30 dni od zakupu bez podawania przyczyny!

  • Masz prawo zwrócić produkty w przeciągu 30 dni od dnia otrzymania przesyłki (jest to tzw. odstąpienie od umowy sprzedaży zawartej na odległość).
  • Paczkę ze zwracanymi produktami nadajesz na własny koszt. Uwaga – nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.
  • Po dotarciu paczki z produktami, dokonamy zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki w naszej siedzibie.
  • Pamiętaj! Warunkiem akceptacji zwrotu jest otrzymanie przez nas produktu nieuszkodzonego oraz nie posiadającego śladów użytkownika, w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu.

Zwrot produkt należy wysłać na adres:
Liderhoff Polska s.c. Dariusz Szpoton, Marcin Spólny
Puławska 38

05-500 Piaseczno

Do paczki z oświadczeniem odstąpienia od umowy i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

REKLAMACJA PRODUKTÓW

Reklamacja z powodu uszkodzeń w czasie transportu lub wad fabrycznych

 

Kiedy stosować:

  • po rozpakowaniu okazało się, że towar jest uszkodzony, rozbity, pęknięty, itd.
  • po dokładnym obejrzeniu produktu okazał się, że towar ma wady fabryczne

Przebieg reklamacji:

  1. Wypełnij prosty formularz reklamacyjny, wraz z wybraniem preferowanej formy rozpatrzenia reklamacji:
    1. wymiana towaru na nowy,
    2. zwrot pieniędzy,
    3. rabat na produkt,
    4. inna propozycja,
  2. Przygotuj przesyłkę do zwrotu
  3. Odeślij przesyłkę (skorzystaj z pośrednika np.: furgonetka.pl),
  4. Oczekuj kontaktu z naszej strony.

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Liderhoff Polska s.c. Dariusz Szpoton, Marcin Spólny
Puławska 38

05-500 Piaseczno

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl